4 Kasım 2009 Çarşamba

Otobüsle Ulaşım 5 Gün 4 Gece

26 Kasım 2009 Perşembe Akşam Hareket – 30 Kasım 2009 Pazartesi Akşam Dönüş

Destinasyonlar

Ayvalık - Akçay - Ören - Cunda Adası -Şeytan Sofrası - Sarımsaklı Plajı - Bergama Pergamon Antik Kenti - Bergama Müzesi - Kızıl Avlu – Akropol - Kaz Dağları - Avcılar Köyü Delidere - Ağlayan Çam - Şahin deresi Kanyonu - Türkmen Pınarı - Cennet Gölü - Çoban Merası - Ortunç Koyu - Akvaryum Koyu - Cennet Koyu - Assos - Truva - Çanakkale

1. Gün: İstanbul – Balıkesir - Ayvalık

Siz saygıdeğer konuklarımızı 21:00 Bakırköy Regata Otoparkı – 22:00 Dolmabahçe G-Mall Önü – 23:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi – 00:00 İzmit Fuar Önü Petrol Ofisinden alarak lüks otobüsümüzle sınırsız ve çeşitli Tatil.Com ikramları ile Bursa-Balıkesir güzergâhını takiben Ayvalık’a hareket ediyor ve yolda birbirimizle tanışıyoruz.

2. Gün: Ayvalık – Cunda Adası

Sabah saatlerinde Ayvalık’a varıyor ve otelimize yerleşiyoruz. (Otelin müsaitlik vermemesi durumunda, rehberimiz direk olarak programa başlayabilir. Misafirlerimizin bu duruma karşı hazırlıklı olmalarında fayda vardır.) Odalarımıza yerleşip bir süre dinlendikten sonra Dünyada Alp'lerden sonra oksijen oranı en yüksek ikinci yeri olan Kuzey Egemizde önce Cunda (Alibey) Adası’nı gezerek turumuza başlıyoruz. Burada Taksiyarhis Kilisesi ve Arnavut kaldırımlı taş sokaklarda yapacağımız yürüyüş sonrasında hava şartlarının elverişli olması durumunda Tekne Turuna çıkıyoruz. (Ortunç Koyu, Akvaryum Koyu, Cennet Koyu, İncirli Koyu, Alibey Koyu, Tımarhane Koyu) tekne turumuz esnasında körfezin güzel koyları arasında yörenin meşhur balığı papalina-sardalye (sınırsız) ve salata’dan oluşan öğlen yemeğimizi alıyoruz (ekstra). Tekne turumuzun ardından Göz alabildiğine uzanan zeytinlikleri ve koyları kuşbakışı seyretmek için Çam ormanlarıyla kaplı Ayvalık adalarına hâkim yüksek bir tepe olan Şeytan Sofrası’na hareket ediyoruz. Burada Şeytan’ın ayak izini simgelen demir kafes içindeki izi gördükten sonra Midilli adasının da yer aldığı manzaralar eşliğinde hatıra fotoğraflarımızı çekerken çaylarımızı yudumluyoruz. Günbatımı sonrasında otelimize dönüyoruz.

2. Gün: Ayvalık – Bergama – Ayvalık

Otelimizde alınan brunch sonrasında Bergama’ya hareket ediyoruz. Görkemli Pergamon Antik Kenti, Bergama Müzesi, Kızıl Avlu, Akropol (Helenistik döneme ait kalıntılar), Zeus Sunağı, Agora Tapınağı, Kutsal Athena Alanı, Tiyatro, Traian Tapınağı, Dıonysos Tapınağı, Helenistik Attolos’ un Evi, Gymnasion, Asklepion Tapınağı, Demeter Temenosu gezilerimizin ardından Antik Çağın Sağlık Merkezi olarak kabul edilen Asklepeion’a hareket ediyoruz. Burada tedavi yerleri, kaplıca ve çamur banyosu havuzları, psikiyatrik tedavi için uyku odaları gibi sağlıkla ilgili bölümler ile Anfi Tiyatro gezilerimizi takiben otelimize dönüyoruz. Beraber alınan akşam yemeği sonrası serbest zaman sizlerin olacak.

4. Gün: Ayvalık – Kaz Dağları Jeep Safari - Ayvalık

Kahvaltı sonrası dileyen misafirlerimiz ile Edremit - Ören ve Akçay’ı tanıma imkânı buluyoruz. Dileyen konuklarımız ile (ekstra 75 TL)) Altınoluk’ta bizi bekleyen jeeplerimize binerek Dünya'nın 2.büyük oksijen deposu olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış olan Kaz Dağlarını gezeceğiz. Avcılar Köyü, Delidere, Ağlayan Çam, Şahin deresi Kanyonu, Türkmen Pınarı, Cennet Gölü, Ayı Kapıları ve Çoban Merası gezilerini kapsayan doğa ile içi içe geçirilmiş bir günün ardından otelimize dönüyoruz.

5. Gün: Ayvalık – Assos - Çanakkale - İstanbul

Kahvaltı sonrasında Edremit ve Akçay’da yapacağımız panoramik gezilerin ardından Assos’ a hareket ediyoruz. Burada Athena Tapınağı, 3 km. uzunluğundaki surları, Kral Mezarları, Agora, Tiyatro ve Assos İskelesini geziyoruz. Burada verilen dinlenme molası sonrasında Troia Antik Şehri’ ne varıyoruz. Truva Antik Kenti’nde bulunan on yerleşme katı, Müze, Truva Atı gezilerimizi takiben şarkılara konu olan Aynalı Çarşıyı geziyoruz. Feribot ile Eceabat'a geçtikten sonra bir devrin battığı yer diyebileceğimiz ve Çanakkale geçilmez destanının yazıldığı şehitlik Conk Bayırı, 57. Alay Şehitliği, Kabatepe gezilerimizin ardından İstanbul’a hareket ediyoruz. Tekirdağ köftecisindeki yemek molası sonrasında akşam saatlerinde İstanbul’a varıyoruz. Sizleri aldığımız noktalara bırakarak bir başka Tatil.Com organizasyonunda buluşmak üzere birbirimize veda ediyoruz.

OTELLER

422 TL

250 TL

240 TL

Ören Yeri Giriş Ücretleri + Müze Giriş Ücretleri + Sigorta Ücreti + Rehberlik Ücreti İçin Yetişkinlerden 90 TL, 17 Yaş ve altı, 65 Yaş ve Üstü TC Vatandaşı, Basın Kartı, Kültür ve Turizm Bakanlığı çalışanları ile Müze Kartı olan konuklarımızdan 75 TL rezervasyon esnasında ayrıca tahsil edilir. Acentemiz söz konusu bu bedelleri otobüslerde makbuz vermeden elden toplamak yerine diğer acentelerden farklı olarak rezervasyon sırasında fatura karşılığı tahsil etmekte ve bu bedelleri de taksitle ödeme kapsamına dâhil etmektedir. İndirimden yararlanan misafirlerimiz tur esnasında kimlik ibraz etmedikleri takdirde aradaki farkı ödemekle yükümlüdür. Turizm sigortası yasa tarafından mecburi kılınan kişileri değil satın alınan turu güvence altına almaktadır. Turda kullanılmayan hak ve hizmetlerin tur sonrası iadesi mümkün değildir.

FİYATLARA DAHİL OLAN HİZMETLER

Ø Otellerde 3 gece yarım pansiyon konaklama

Ø Ulaşım hizmetleri

Ø Yörelerde görülmesi ve keşfedilmesi gerekli olan önemli tüm yapıtlar, doğal ve kültürel varlıklar, ören yerleri

Ø Otobüsümüzde program süresince sınırsız çay, kahve, meşrubat çeşitleri ikramı

Ø Yöresel gösteri ve eğlenceler, ayrıca sürpriz ikramlar ve hediyeler.

Ø Uzman rehberlik hizmetleri ve tatil sigortası.

FİYATLARA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Ø Tur esnasında alınacak öğle yemekleri

Ø Otelde alınacak içecekler +ekstra harcamalar ve mola tesislerinde yapılacak harcamalar

Ø Extra Turlar

NOTLAR

Ø Rehberimiz yol, hava veya olağanüstü koşullara göre programda değişiklik yapma insiyatifine sahiptir.

Ø Programda belirtilen oteller aynı konum ve aynı standartlar gözetilmek suretiyle değiştirilebilir.

Ø Yürüyüşe uygun giysi, ayakkabı, şemsiye, el feneri, görüntü cihazları, yedek pil ve film bulundurulmasını hatırlatırız.

Ø Otobüs yolculuklarında koltuk yerleri her gün önden arkaya olmak üzere değiştirilir.