4 Kasım 2009 Çarşamba

Otobüsle Ulaşım 5 Gün 4 Gece

26 Kasım 2009 Perşembe Akşam Hareket – 30 Kasım 2009 Pazartesi Akşam Dönüş

Destinasyonlar

Antakya - St. Pierre Kilisesi - Mozaik Müzesi - Harbiye - Tarsus Şelalesi - Yedi Uyurlar - Silifke - Taşucu - Kızkalesi Narlıkuyu - Cennet - Cehennem Çukuru - Dilek Mağarası - Kanlıdivane - Uzuncaburç Adamkayalar - Mamure Kalesi

1. Gün: İstanbul – Antakya

Siz saygıdeğer konuklarımızı 21:00 Bakırköy Regata Otoparkı - 22:00 Dolmabahçe G-Mall Önü – 23:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi - 00:00 İzmit Fuar Önü Petrol Ofisinden - 04:30 Söğütözü Ulusoy önünden alarak lüks otobüsümüzle İzmit - Adapazarı - Bolu - Ankara güzergâhını takip eden D-100 karayolundan sınırsız Tatil.Com ikramlarıyla Mersin’e doğru hareket ediyor ve yolda birbirimizle tanışıyoruz.

2. Gün: Antakya - Tarsus

Yolda alınan serbest sabah kahvaltısının ardından 1. Yüzyılda dünyanın en büyük 4. Şehri olan Antakya'ya yöneliyoruz ve yolda birbirimizle tanışıyoruz. Amik Ovasına hakim ve şehri ikiye bölen Asi Nehrinin geçtiği Mezopotamya'nın komşusu olan ve birçok farklı kültürü ve dini tarih boyunca içinde barındıran, damak tadı konusunda rakipsiz olan bu şehrimizde ilk olarak yemek için serbest bir süre veriyoruz. Bu süre'yi Sultan Sofrası'nda değerlendirmenizi ve yaprak sarma, semirsek, katıklı ekmek, aşur ve oruk çeşitlerini tatmanızı öneririz. Yemek sonrası Zeugma müzesinin açılışı nedeniyle dünyada 3. sıraya düşen Mozaik Müzesini ziyaret ediyor ve gördüklerimizin halı mı yoksa mozaik mi olduğunu zor ayırt ediyoruz. Daha sonra bu şehrimizde Hristiyanlığın ilk görüldüğü yer olduğu iddiasını doğrulayan ünlü St. Pierre Kilisesi'ni ziyaret ediyoruz. Antakya'nın ünlü mesire yeri Harbiye’de çaylarımı yudumlayıp el dokuması ipek hediyelik eşyalar ve defne sabunu için alış-veriş imkanı buluyoruz. Akşamüzeri otelimize varıyoruz.

3. Gün: Payas – Adana - Tarsus

Sabah kahvaltı sonrası otelimizden ayrılarak Tarsus’a hareket ediyoruz. Yol üzerinde Payas’ta Sokullu Mehmet Paşa Külliyesini ziyaret ederek Adana’ya varıyoruz. Hacı Ömer sabancı Camii ve Roma köprüsü gezilerimizin ardından öğle yemeği için serbest zaman buluyoruz. Meşhur adana kebabının tadına yüzevler restaurantta bakmanızı tavsiye ediyoruz. Sonrasında Kahvelerimizi Tarsus Şelalesi'nde içerek, özellikle taş ve ahşap karışımı Osmanlı Evleri'ni görüp Müslümanların ve Hıristiyanların kutsal saydıkları Yedi Uyurlar Mağarası'nı ziyaret ediyoruz. Akşamüzeri Mersin’deki otelimize yerleşiyoruz.

4. Gün: Kızkalesi – Taşucu - Silifke

Kahvaltının ardından Taşucu, Ayatekila Manastırı, gezilerinden sonra, Zeus Tapınağı, Cennet-Cehennem Obrukları ve Sarkıt ve Dikitleriyle ünlü Dilek mağarası'nı gezip, Kanlı Divane Antik Kenti'ne varıyoruz. Burada suçluların atıldığı Ölüm Çukuru, Kaya Kabartmaları, Kiliseler, Ölüm Kulesi, Mezar yapıları ve diğer anıtsal eserleri geziyoruz. Ardından Elausia Sebaste Antik Kentini geziyoruz. Amfi Tiyatro, Agora, Lahit Mezarlar, Hamam, Yer Altı Zindanları ve Roma döneminden kalan renkli mozaikleri gezerek Kızkalesi’ni panaromik olarak görerek vereceğimiz fotoğraf molasının ardından Kanlı Divane (Kanytelis) antik şehrini sonra Adamkayalar Vadisi'ni ziyaret ediyor daha sonra denizden 1.000 m. yükseklikte olan Uzuncaburç'u geziyor, yörenin kendine has içeceği Kenger kahvemizi içip, meşhur pekmezinden alarak otelimize dönüyoruz.

5. Gün: Mersin - Konya - İstanbul

Kahvaltının ardından bagajlarımızı otobüsümüze yerleştirip, hafif kıyafetlerimizle yola çıkıyoruz ve sabah kahvaltından sonra Silifke üzerinden Toros Dağlarına tırmanmaya başlıyoruz. Göksu Deltası, Silifke ovası ve Torosların muhteşem manzarası eşliğinde Karaman üzerinden Konya'ya varıyoruz. Panoramik şehir turu ardından Alaaddin Camii, II. Kılıçaslan Sarayı, Alaaddin Tepesini ve Mevlana müzesini gezdikten sonra Ankara-Adapazarı-İzmit üzerinden İstanbul’a vardığımızda sizleri aldığımız noktalarda bırakarak Doğu Akdeniz coğrafyasını ve kültürünü bizlerle tanıyan siz kültürsever konuklarımızla bir başka Tatil.Com turunda tekrar görüşebilmek umuduyla vedalaşıyoruz.

OTELLER

377 TL

555 TL

240 TL

Ören Yeri Giriş Ücretleri + Müze Giriş Ücretleri + Sigorta Ücreti + Rehberlik Ücreti İçin Yetişkinlerden 75 TL, 17 Yaş ve altı, 65 Yaş ve Üstü TC Vatandaşı, Basın Kartı, Kültür ve Turizm Bakanlığı çalışanları ile Müze Kartı olan konuklarımızdan 60 TL rezervasyon esnasında ayrıca tahsil edilir. Acentemiz söz konusu bu bedelleri otobüslerde makbuz vermeden elden toplamak yerine diğer acentelerden farklı olarak rezervasyon sırasında fatura karşılığı tahsil etmekte ve bu bedelleri de taksitle ödeme kapsamına dâhil etmektedir. İndirimden yararlanan misafirlerimiz tur esnasında kimlik ibraz etmedikleri takdirde aradaki farkı ödemekle yükümlüdür. Turizm sigortası yasa tarafından mecburi kılınan kişileri değil satın alınan turu güvence altına almaktadır. Turda kullanılmayan hak ve hizmetlerin tur sonrası iadesi mümkün değildir.

FİYATLARA DAHİL OLAN HİZMETLER

Ø Otellerde 3 gece yarım pansiyon konaklama

Ø Ulaşım hizmetleri

Ø Yörelerde görülmesi ve keşfedilmesi gerekli olan önemli tüm yapıtlar, doğal ve kültürel varlıklar, ören yerleri

Ø Otobüsümüzde program süresince sınırsız çay, kahve, meşrubat çeşitleri ikramı

Ø Yöresel gösteri ve eğlenceler, ayrıca sürpriz ikramlar ve hediyeler.

Ø Uzman rehberlik hizmetleri ve tatil sigortası.

FİYATLARA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Ø Tur esnasında alınacak öğle yemekleri

Ø Otelde alınacak içecekler +ekstra harcamalar ve mola tesislerinde yapılacak harcamalar

Ø Extra Turlar

NOTLAR

Ø Rehberimiz yol, hava veya olağanüstü koşullara göre programda değişiklik yapma insiyatifine sahiptir.

Ø Programda belirtilen oteller aynı konum ve aynı standartlar gözetilmek suretiyle değiştirilebilir.

Ø Yürüyüşe uygun giysi, ayakkabı, şemsiye, el feneri, görüntü cihazları, yedek pil ve film bulundurulmasını hatırlatırız.

Ø Otobüs yolculuklarında koltuk yerleri her gün önden arkaya olmak üzere değiştirilir.