4 Kasım 2009 Çarşamba

GÜNEY EGE İNCİLERİ kurban bayramı turları

ADIM ADIM KARADENİZ

GÜNEY EGE İNCİLERİ

Bodrum • Tekne Turu • Didim • Milet • Priene • Bafa Gölü • Marmaris • Meryemana Evi • Efes • Selçuk • Şirince Köyü

Otobüsle Ulaşım 5 Gün 4 Gece

26 Kasım 2009 Perşembe Akşam Hareket – 30 Kasım 2009 Pazartesi Akşam Dönüş

Destinasyonlar

Bodrum - Bodrum Kalesi - Tekne Turu - Myndos Kapısı - Didim - Apollon - Miletos - Karine - Priene - Bafa gölü Marmaris - Heraklia - Meryemana Evi - Aşk Evi Kompleksi - Yamaç Evleri - Eshabı Keyf - Selçuk - Şirince Köyü

1. Gün: İstanbul - Bodrum

Belirtilen kalkış noktalarından siz saygıdeğer konuklarımızı alarak lüks otobüsümüzle sınırsız ve bol çeşitli Tatil.Com ikramları eşliğinde Bursa-Balıkesir-Manisa-İzmir güzergâhını takiben Kuşadası’na hareket ediyoruz.

2. Gün: Bodrum

Yolda alınan serbest sabah kahvaltımızın ardından Bodrum’a varıyoruz. Odalarımıza yerleştikten sonra Bodrum’u gezmeye Bodrum’un simgesi haline gelen Saint Jean Şövalyeleri tarafından Sultan Çelebi Mehmet’in izniyle 1402’de yapılan Bodrum Kalesi ile başlıyoruz. Kuleleri ( Fransız Kule, İtalyan Kule, Alman Kule, İspanyol Kule ve İngiliz Kulesi ) ve Kale içerisindeki Müzeleri gezdikten sonra Ege Denizinin masmavi sularında tekne turu Tekne turumuzda Akvaryum Koyu, Karaada, Camel Beach, Bağla Beach, Kızlar Koyu, Haremten Koyu gezimizin ardından Myndos Kapısı ve Anfi Tiyatroyu gezerek otelimize dönüyoruz.

3. Gün: Bodrum – Mavi Yolculuk

Kahvaltının ardından Marmaris Akyaka’ya hareket ediyoruz. Kucağını Gökova Körfezi'ne açmış, dirseğini bütün ahengiyle kos koca bir ovaya yaslamış ve sırtını da o Sakar Dağı'nın endamına güvenircesine yaslayan Akyaka’ya varıyoruz. Akyaka doğasıyla, ortamıyla, huzuruyla ve hepsi birbirinden çekici güzellikteki ahşap işlemeli evleriyle hayalinizdeki cennet olarak uzun süre hafızalarınızdan silinemeyecek. Mimarlık eğitimi olmamasına karşın kendi yaptığı ve geleneksel mimariyi taşıyan eviyle 1983 senesinde Ağahan Mimarlık ödülünü alan Nail ÇAKIRHAN’a ait evi panoramik olarak gördükten sonra vereceğimiz serbest zamanın ardından Gökova tekne turuna çıkıyoruz. İncekum, Lacivert Koy, Maden Koyu, Soğuksu, Orman Kampı, Kandilli adası ve koylarını göreceğimiz tekne turumuzda vereceğimiz yüzme molaları sonrası otelimize dönüyoruz.

4. Gün: Bodrum – Didim - Bodrum

Otelimizde alınan açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında Dünyanın üçüncü Türkiye’nin en büyük Tapınağı ve Antık Çağın üç büyük Kenti Dıdyma Apollon Tapınağı, Priene, Mıletos ( Medusa, Bizans Kilisesi, Gymnasion, Demeter Temenosu, Bouleuterıon, Athena Tapınağı, Agora, Faustına Hamamı, Palaestra, Tören Yolu, Liman Kapısı, Kutsal Alan, Odysseia’dan alıntı bir sahne gösteren başlıklı bazilika, Hellenistik Tiyatro, dağa gömülü Stadium ve dev bir Gymnasium gezilerimiz sonrasında Bafa Gölü'ne geliyor ve adaları fotoğraflıyoruz. Ve sonrasında akşam çayımızı yudumlayarak günün yorgunluğunu çıkarıyoruz. Daha sonra otelimize geliyoruz. Akşam yemeğinden sonra son derece hareketli olan renkli Bodrum gecelerine katılarak ortalığı daha da hareketlendiriyoruz.(ekstra)

5. Gün: Bodrum – Kuşadası - İstanbul

Otelimizde alınan açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında Efes Antik Kenti’ne hareket ediyoruz burada Arcadıane Caddesi, Tiyatro, Küretler Caddesi, Memmius Anıtı, Herakles Kapısı, Trajan Çeşmesi, Hadrian Tapınağı, Scholastika Hamamları, Meryem Ana Kilisesi, Bazilika, Gymnasion, Ticaret Agorası, Serapis Tapınağı, Odeon, Parlemento Binası, Mozaikli Kaldırım, Palaestra, M.S I . yy.’da yapılan V. yy.’da restore edilen ‘’Aşk Evi kompleksi, Yamaç evleri, , Meryem Ana Evi, Eshabı Kehf ( Yedi Uyurlar Mağarası ) ve Artemis Tapınağı gezilerimiz sonrasında Şirince'ye hareket ediyoruz. Selçuk’tan zeytinlikler arasında uzanan yol birdenbire karşınıza kendi de adı gibi güzel bir köy çıkarıyor. Burası eski bir Rum köyü. Şirince Ege’nin adı gibi şirin bir köyü. Düşsel bir ülkede hayal görüyorsunuz gibi. Evleri, sokakları ve insanları. Şirince gezimizi takiben İstanbul'a hareket ediyoruz. Akşam İstanbul'a vardığımızda bir başka Tatil.Com organizasyonunda buluşmak üzere sizleri aldığımız noktalara bırakarak vedalaşıyoruz.

OTELLER

455 TL

300 TL

200 TL

Ören Yeri Giriş Ücretleri + Müze Giriş Ücretleri + Sigorta Ücreti + Tekne Turları + Rehberlik Ücreti İçin Yetişkinlerden 100 TL, 17 Yaş ve altı, 65 Yaş ve Üstü TC Vatandaşı, Basın Kartı, Kültür ve Turizm Bakanlığı çalışanları ile Müze Kartı olan konuklarımızdan 85 TL rezervasyon esnasında ayrıca tahsil edilir. Acentemiz söz konusu bu bedelleri otobüslerde makbuz vermeden elden toplamak yerine diğer acentelerden farklı olarak rezervasyon sırasında fatura karşılığı tahsil etmekte ve bu bedelleri de taksitle ödeme kapsamına dâhil etmektedir. İndirimden yararlanan misafirlerimiz tur esnasında kimlik ibraz etmedikleri takdirde aradaki farkı ödemekle yükümlüdür. Turizm sigortası yasa tarafından mecburi kılınan kişileri değil satın alınan turu güvence altına almaktadır. Turda kullanılmayan hak ve hizmetlerin tur sonrası iadesi mümkün değildir.

FİYATLARA DAHİL OLAN HİZMETLER

Ø Otellerde 3 gece yarım pansiyon konaklama

Ø Lüks Mercedes otobüsler ile ulaşım hizmetleri

Ø Yörelerde görülmesi ve keşfedilmesi gerekli olan önemli tüm yapıtlar, doğal ve kültürel varlıklar, ören yerleri

Ø Otobüsümüzde program süresince sınırsız çay, kahve, meşrubat çeşitleri ikramı

Ø Yöresel gösteri ve eğlenceler, ayrıca sürpriz ikramlar ve hediyeler.

FİYATLARA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER

Ø Tur esnasında alınacak öğle yemekleri

Ø Otelde alınacak içecekler +ekstra harcamalar ve mola tesislerinde yapılacak harcamalar

Ø Extra Turlar

NOTLAR

Ø Rehberimiz yol, hava veya olağanüstü koşullara göre programda değişiklik yapma insiyatifine sahiptir.

Ø Rezervasyon sırasında koltuk garantisi ya da sözü verilemez.

Ø Yürüyüşe uygun giysi, ayakkabı, şemsiye, el feneri, görüntü cihazları, yedek pil ve film bulundurulmasını hatırlatırız.

Ø Yüksek sezonda (yoğun dönemler) yukarıda belirtilen oteller benzer kategorilerde farklı otellerle değiştirilebilir.